KUNDESERVICE
Hos oss kan du betale med kort gjennom Stripe. Ved betaling med kort blir beløpet trukket ved kjøp. Vi aksepterer VISA, Mastercard, mfl.
Bøkene sendes fra Oslo dagen etter bestilling, og bruker ca 1 til 3 dager med transport til kjøper, avhengig av hvor i Norge bøkene skal leveres.
På bokhandel.kolofon.no gjelder angrerettloven og forbrukerkjøpsloven. Dersom du ønsker å returnere en vare, kan du gjøre dette innen 14 dager etter mottak. Varen må være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Ønsker du å benytte deg av angreretten, må du fylle ut angrerettskjemaet.
For returer og reklamasjoner, ta kontakt med oss via e-post: post@kolofon.no. Returporto må dekkes av kunden ved bruk av angreretten, med mindre det dreier seg om en reklamasjon.
Klikk her for å laste ned angrerettskjemaet.
Vi tar personvern på alvor. Når du handler hos Kolofon Bokhandel, lagrer vi nødvendig informasjon som navn, adresse og e-post for å kunne behandle og sende ordrene dine. Vi følger retningslinjer fra Datatilsynet og forholder oss til personvernforordningen (GDPR).
Har du spørsmål angående bestilling, betaling eller levering, kan du kontakte vår kundeservice på e-post post@kolofon.no eller ringe oss på telefon 22 82 51 00 mandag til fredag mellom 10:00 og 16:00.
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no. Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: https://ec.europa.eu/odr.